Güneydoğu sofrasının vazgeçilmez tatlarından çiğ köftenin sektörü hızla büyümeye devam ediyor. Geçen yılı 350 milyon lira ciroyla kapatan sektör, bu yıl sonuna kadar 400 milyon lira büyüklüğe
ulaşacak. Zincir markaların yeni hedefi Anadolu şehirleri.
Çiğ köfteyi fast food zinciri haline getiren Oses Çiğ Köfte Yönetim Kurulu Başkanı Osman Yaşar, Türkiye’de yılda 10 bin ton çiğ köfte yendiğini, bunun 3 bin tonunu kendilerinin ürettiğini belirterek, "Sektör doyuma ulaşmış değil. Özellikle Anadolu'da ciddi bir boşluk söz konusu." dedi. Oses, kuruluşunun 10. yılında mağaza sayısını 400’e çıkaracak. İzmir’den gelecek ilk 50 franchise talebine de özel fırsatlar sunacak.
Çiğ köfteyi marka yapmak amacıyla 10 yıl önce yola çıktıklarını ifade eden Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar, bunun için 2 bin metrekare kapalı alanda 30 ton kapasiteli tesis kurduklarını söyledi. Şu anda Türkiye genelinde 347 şubeleri bulunduğunu kaydeden Yaşar, yıl sonunda 400’e ulaştırmayı hedeflediklerini belirtti. Çiğ köfteyi 7’den 70’e herkesin yiyebileceği bir ürün haline getirdiklerini ifade eden Yaşar, "Sıra geceleri ya da bazı özel davetler için hazırlanan bir yiyecekti. Biz bunu kolay ulaşılabilir, herkesin damak tadına uygun standarta getirerek, fast food zincirlerinin bir parçası yaptık." şeklinde konuştu.
0 yorum:
Yorum Gönder