Ads 468x60px

Altın Yorumu / Venn Danışmanlık - (16.10.2012)

ALTINI 1650 DE KESMEZ…DAHA AŞAĞISI DA OLABİLİR..
Önce biraz lafı dolandırarak anlatalım ki..Herkes kendinden birşey bulsun..
Geçen yaz 100 olunca çıkmak gerek ne diye kalacaksın ki dediğim altın için babam çıktım ama meret gidiyor ben 106 dan aldım demişti..Biz çıktık ortaya 87-90 beklenmeli dedik ama o olsun,elde mal değil mi dedi..Tuttu..

Bu sene 100 de vedalaştı..
Sonra geçen seneki hikaye başladı..Daha gider mi?
1650 göreceğiz dedik falan ama nafile,kafa orda..
**
Bir haftadır kalp ameliyatı ile boğuştu,kazandı gayet iyi sonunda..Bugün bana dedi ki altın ne oldu..Dedim gevşedi..Almak gerek o zaman dedi..
Ben dedim 1650 bekliyordum ya onsu..Daha da aşağısını görebiliriz dedim..
Ameliyat biraz da huy değiştirtir derler,gelmez oralara dedi..
Ne desem boş..Kapadık konuyu,hadi yürüyelim biraz dedim..
**
İki tezim var..Birincisi altın pahalı,gümüşü de 31.30 da yorumlarız..
Geçenlerde de bir altın raporunda burdan sat desem deli derler dedim,arada bir iki telefona olumsuz yanıt verdiğim oldu ;çıkıp insanların zihnini bulandırmaktansa burdan yazıyoruz ya işte diyoruz..Sağımız 2000 diyor,solumuz 2400..
Biz de işte tekniğe bakarak alırlar diyoruz,satarlar diyoruz;kendimin pahalı dediğini bilen biliyor,uyarlar uymazlar onu bilmem..Yani bugün 48 i geçerse 66 görür diyorum,geçemiyor;28 desteği önemli diyoruz yuvarlak masada ilk etapta ordan dönüyor falan da..
Altın pahalı ..Sat desen satılmaz..Ortada qe3 var durumu var..
Almak için beklemek gerek ya da ben olsam almazdım diyorum..
Ya da hadi bekleyelim sonra konuşalım diyoruz..
İşler alıma giderse diyerek de bir yol bulduk aslında VennUS te..1790-1802 arasına girme,1802 geçilirse bunun üstünde mal ucuz kalabilir diyoruz ama gideceğine de ihtimal vermiyorum..
**
Bu arada altın yatırımcısını bunu bilecek diyoruz,Imf altın satarsa grev biterse vs..Düşüşe karşı da hazırolun gibisinden..
Bugün altın niye 2000 olurdiye 15 sebep yazarız..Geçenlerde yazdık..Hepsi gene geçerli..
3 sebepte 1500 olur..
Imf altın satar..
Grevler paldır küldür biter..
Ve bugünkü..
Bugünküye geçmeden biraz daha gidelim..
***
Borsada mısınız..Bir iki daha gider..Ya aşağı inerse %25..Bırakıp gitme zamanı geliyor gibi..
Büyümelerle ilgili kaygılar..Sanki daha büyüyecek gibi..
Petrol biraz daha inecek gibi..
Altın..
1650 olacak gibi..
**
Bunları kenara sat diye koymayalım..
Dün dediğimiz gibi gidelim..Ben olsam altın almam..Ben olsam borsadan giderim..
Ama bunu derken altın da gider rekor kırar,o ayrı..Oraya gelmişken yap analizini..Ama bu ayrı..Şaşırırım şaşırmam..İçinde olurum olmam durumu..
**
Bugün..Dünün devamıdır..
Dün evvelsi günün..
Evvelsi gün ise tv deki ilk düello gününün..
Ne düellosu demeyin..
Romney gidiyor başkanlığa..Oldu 49-47..
Bernanke gidiyor yani..Obama ile..
Her 3 beyazın 2 sinin oyu Romney’e gidiyor ucu açık qe3 ise kapanmaya..
Başkan adayı açık açık diyor ki..qe3 işe yaramaz..Bu bir..
Ben Bernanke ile çalışmam..Burdaki ben özel isim değil..Romney..Romney diyor yani”Ben Bernanke ile çalışmam “diye..
Geliyorum diyen ilk düellodan beri azaltıyorlar malı..Onlar azaltırken 2000 raporları geliyor,2400 ler geliyor,qe olmuş canım deniliyor,altın bir türlü o gece gördüğü 1773 ün üzerine %1.5 artıp 1800 göremiyor..
**
Obama kazanırsa ayrı..Bu yazı çöpe..
Romney kazanırsa altın dibe,borsa dibe..
Anketlerde 49-47..
Kararsızlarla bu iş yarın 50-47 olsa,bir düello ile 51-45 olursa,artık kararsız da etkilemez denirse hooppp 1700 altına belki de 1670 e..
Bernanke gidecek diye 1650 ye,1620 ye..
Bugünden 47-45 iken 1729 a dek verdiler altını..
Romney kazanıyor derseniz,almayın altını,korkun borsadan..
Obama alır derseniz,bu büyümeyi arttırmak için de,işsizliği düşürmek için de nasılsa haftada 40 la kalmaz qe3..Fırsat verir altın yine..
Sakin kalma zamanı..
1650 ye gelsin hele diyorduk..
Şimdi sanki daha da dibi var gibi…
Bir hatırlatma ile bitirelim..Bugün G.Afrika’daki altın madenlerinde devam dendi greve..Sıkıntılı günde Romney geliyor başlarım grevine dediler 1748 in üstünü göstermediler altına..
Venn Danışmanlık

0 yorum:

Yorum Gönder

UYARI: Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.Oluşabilecek her türlü maddi ve manevi zararlar site ziyaretçilerini bağlayıp sitemizin herhangi bir sorumluluğunun olmadığını peşinen kabul etmiş sayılır. ariyordum free backlink freebanner4u